Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bob de bouwer fiets

  • tineke hiemstra

    ik zoek een fiets van bob de bouwer 12inch voor mijn zoontje zijn verjaar dag wie o wie weet waar ze te koop zijn of heeft er een te koop.laat dan wat van je horen.

  • Mireille

    Ha Tineke!

    Toevallig gaan wij ook een 12 " BdeB fietsje kopen voor onze zoon!

    Ik heb het uitgezocht en via www.biketotaal.nl kan je uiteindelijk vinden waar ze te koop zijn. Alleen fietsenhandelaren die daarbij aangesloten zijn kunnen hem leveren. Ik woon in Almere en daar zit er eentje. Hij kost 169 euro.

    Je moet op die site van biketotaal wel even goed zoeken, want hij staat niet ergens aangegeven! Succes!

    Groetjes, Mireille

  • Mirja

    Hier kun je de fiets meteen vinden:

    http://www.biketotaal.nl/asp/viewpage.asp?textid=1497

  • Mireille

    Wij hebben de fiets inmiddels in ons bezit. Met veel moeite moet ik zeggen.

    Het blijkt dat de fiets alleen op bestelling door de winkels is gemaakt en nu dus niet zomaar te leveren is. Via de organisatie biketotaal hebben wij een adres gekregen waar er zowaar nog een (12 inch) te koop stond, dus die hebben we meteen gekocht. Misschien zou je het ook via biketotaal kunnen proberen als je nog niet geslaagd bent, want je reageert ook helemaal niet op de berichtjes.

    Ik weet wel dat er in Mijdrecht bij Waning nog een 16 inch in de etalage stond vorige week…

  • Anita

    Je kunt een gewoon 12 inch fietsje kopen en dan een bel, een toeter en een vlaggetje etc. toevoegen. Dit alles is te koop bij Halfords. Ben je lid van de ANWB, dan krijg je ook nog korting op vertoon van je pasje. Succes dus.

  • Mireille

    Hoi Anita,

    Bedankt voor je reactie, maar inmiddels hebben wij het bob de bouwer fietsje al weten te bemachtigen. Tuurlijk kan je op die manier ook een bdb fietsje maken, maar dit fietsje was gewoon superleuk. Met allerlei plaatjes etc. erop.

    Dus toch nog bedankt voor je reactie, maar we hebben hem al!

  • justine

    ik heb er een te koop, kleinste model van gazelle!

    justine ( jufschmidt@hotmail.com)uit Rotterdam

  • huismann

    ik heb een mooien te koop zeer goede staat

  • nathalie

    Ik ben opzoek naar slingers, ballonnen en nog meer dingen voor een kinderfeestje van Bob de bouwer.

    Wie kan mij daar aan helpen?

    Alvast bedankt.

  • Peter Gremmen

    Beste mevrouw Hiemstra,

    Bent u nog op zoek naar een Bob de Bouwer fiets. Wij hebben er nog een staan 12 inch. Ziet er keurig netjes uit.

    Met vriendelijke groet,

    Peter Gremmen