Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht Bobdebouwer-Pak

  • jeroen

    Gezocht bob de bouwer-pak. Voor opening van doe het zelf zaak zoek ik een

    leuke atractie voor de kinderen. Wie weet waar je zo'n pak kunt huren? Ik zoek zo'n pak met zo'n kop van schuim (zoals een pak in een pretpark), dus niet alleen de kleding. Een goede suggestie wordt passend beloond!

    Jeroen van der Peet

    Beku Alkmaar

  • Mirja

    Toen Deen geopend werd in Winkelcentrum de Mare in Alkmaar was Bob de Bouwer ook van de partij. Misschien kun je nagaan waar zij de kleding vandaan hadden? Ook staan er op de bobdebouwer.pagina 2 links bij Meet&Greet die Bob de Bouwer verhuren.

  • jeroen

    Bedankt voor je suggestie; alleen konden ze me bij Deen niet verder helpen (of ze wilden het niet) want dit was geregeld door het hoofdkantoor. Via de link op startpagina ben ik wel wat wijzer geworden. alleen 675 euro voor 50 minuten is gewoonweg idioot !

    Wel bedankt

    Jeroen

  • Mirja

    Ik heb het hoofdkantoor gebeld van Deen en daar zeiden ze dat ze Bob de Bouwer hadden gehuurd bij Ben Veldkamp Producties. En dat het zo belachelijk duur is komt omdat je ook een deel moet betalen aan Engeland waar Bob de Bouwer gemaakt wordt.

  • Mirja

    He, ik zag dat je Bob de Bouwer toch op de kop hebt weten te tikken. Succes met de opening!

  • Jacoba

    Graag hoor ik van je hoe je aan een Bob de Bouwer pak bent gekomen. Ook ik heb al gezocht op de diverse sites en ik ben ook alleen de “meet and greet” Bob tegengekomen voor EUR 675,00 (!!).

    Bedankt voor je spoedige reactie.

    Gr. Jacoba