Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pratende Rolly

  • Jeannette

    Hopelijk kan iemand me helpen.

    Mijn zoontje wil graag een Rolly die praat voor zijn 4e verjaardag. Hij heeft al een sprekende Scoop en Lifty. Maar ik kan geen sprekende Rolly niet vinden. Bestaat die wel?

    Hopelijk kan iemand mij dit even laten weten, dan zoek ik verder.

    Bedankt!

    Groet,

    Jeannette

  • N.Harreman-van Belle

    Ja er bestaat een pratende rollie ik heb hem zelf voor mijn zoontje gekocht in Roosendaal, bij Toy Store is een hele grote winkel in het centrum de Biggelaar in de plaats Roosendaal.

    Ze hebben daar alle sprekende figuren die je kan krijgen van de bob de bouwer speeltjes.

    Succes met zoeken als ik kan helpen hoor ik het graag

    Natascha Harreman

  • Hannie van Dijk

    Ik wil graag ned. pratende rollie voor mijn kleinzoon, hij vraagt er al tijden naar, we zijn al in heel veel winkels geweest, zonder resultaat.

    Weet iemand waar ik hem nog kan kopen??

    Met vriendelijke groet Hannie van Dijk

  • N. Harreman- van Belle

    Hoi hannie,

    Ik had je al eerder een mailtje gestuurd maar ik doe dit graag nog een keer

    Wij wonen in Dinteloord en krijgen regelmatig het speelgoedblad van de TOY CHAMP the enterplayment superstore deze winkel zit in Roosendaal in het Winkelcentrum BIGGELAAR op de onderste verdieping (kelder). In het laatste blad (Sinterklaasblad) van 2007 staat er een plaatje afgebeeld met Bob's bouwkeet incl. pratende ROLLIE, ( 14.99,-) maar uit ervaring weet ik dat hij ROLLIE dus daar ook los te koop is.

    Ik weet niet precies waar je woont maar deze winkelketen is ook nog in andere plaatsen gevestigd.

    Hilversum - Zeedijk 33 ( dit is boven bristol naast Hilvertshof)

    Bergen op Zoom - van Konijnenburgweg 47-49

    Eindhoven- Winkelcentrum de Hurk (naast bristol)

    Ik hoop dat je er wat aan hebt en misschien kan ik op een andere manier iets voor je doen. Het blad opsturen of als je echt niet in die buurt van een van de winkels komt / woont wil ik er wel een voor je halen maar uiteraard wel in overleg.

    Vriendelijke groeten Natascha

  • Marjolein

    De pratende Rollie is gisteren ons huis binnengerold, samen met een werkplaatsa en bouwelementen om een huisje te bouwen. Nu kunnen de anderen (die we al hadden) ook gelijk onder een afdakje. De set is gekocht bij Top 1 Toys.

    Succes ermee!

  • Marjolein

    De pratende Rollie is gisteren ons huis binnengerold, samen met een werkplaatsa en bouwelementen om een huisje te bouwen. Nu kunnen de anderen (die we al hadden) ook gelijk onder een afdakje. De set is gekocht bij Top 1 Toys.

    Succes ermee!

  • Jenny

    Hallo Hannie,

    Bij www.toysavers.nl kun je pratende Rolly kopen.

    Groeten,

    Jenny

  • Miranda

    Bij de Intertoys hebben ze de pratende rolly voor 4.95 euro.